Γυμνάσιο Γαργαλιάνων

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9-12-2025 εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄γυμνασίου στο Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας.

Την Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025, η Γ΄τάξη του Γυμνασίου μας πραγματοποίησε προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων.

Οι μαθητές, οι μαθήτριες και ο Σύλλογος διδασκόντων του Γυμνασίου Γαργαλιάνων στέκονται δίπλα στο συνάνθρωπο που έχει ανάγκη          

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΔΥ

Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς λειτουργεί και πάλι στο Γυμνάσιο Γαργαλιάνων Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.), μέλη της οποίας είναι η Κοινωνική Λειτουργός Σταυρούλα Σταυροπούλου και η Ψυχολόγος Κωνσταντίνα Καλαντζή.


Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, εύχεται σε όλους  καλή σχολική χρονιά με υγεία, πρόοδο, δύναμη και δημιουργία.

Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη  11/9/2025 και ώρα 10:00 π.μ στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Μετά την ολοκλήρωση του Αγιασμού θα διανεμηθούν τα βιβλία στους μαθητές.