Γυμνάσιο Γαργαλιάνων

Ευχαριστούμε θερμά το «Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου» για την δωρεά ενός φωτοτυπικού πολυμηχανήματος τύπου CANON στο Γυμνάσιο Γαργαλιάνων.

Η προσφορά αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία για την εκπαιδευτική κοινότητα, γιατί υποστηρίζει και διευκολύνει τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Γυμνασίου στο εκπαιδευτικό έργο.

Συγχαίρουμε «ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ» για την πράξη του αυτή η οποία αποδεικνύει έμπρακτα την κοινωνική ευαισθησία του και το ενδιαφέρον του για την παιδεία του τόπου μας.

 

 

Την Παρασκευή 15 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολη των Αθηνών, έναν από τους σημαντικότερους ιστορικούς και πολιτιστικούς χώρους της χώρας μας.

 

Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.

Την Τετάρτη 6 Μαϊου 2026 η Γ΄τάξη του Γυμνασίου Γαργαλιάνων πραγματοποίησε μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στις Μυκήνες και στο Ναύπλιο με σκοπό τη γνωριμία των μαθητών με σημαντικά μνημεία της ελληνικής ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς.

 
Το Γυμνάσιο Γαργαλιάνων, πιστό στο ετήσιο ραντεβού του, παραβρέθηκε και για το σχολικό έτος 2026 - 2027 στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο τοπικής ιστορίας με θέμα "Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου".

Την 1η Απριλίου 2026 οι μαθητές της  Γ Γυμνασίου του σχολείου μας πραγματοποίησαν  διδακτική επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Καλαμάτας . Η επίσκεψη αποτέλεσε  μια σημαντική ευκαιρία βιωματικής μάθησης  καθώς συνδέθηκε άμεσα με βασικές ενότητες της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας που διδάσκονται στο σχολείο.